Friss topikok

2009.08.12. 00:38 robiwolf

Youtube konyec, avagy a flash probléma

Ezzel szembesülnöm kellett, orvosoltam egy ideig a Windowsos OperaUSB-vel, ez élből mindent megcsinál, de nem épp gépkímélő. Hihetetlen mennyit eszik. A dolgot megpróbáltam orvosolni a jól megszokott úton, Adobe oldaláról beszerezni a legújabbat. Felraktam, semmi. Egy barátom, másik blogomon sokat emlegetem, Manny átjött. Neki több tapasztalata van a linuxokkal, sokat próbálkozott egy éve az átállással, de az ATI driver hiánya visszavetette minduntalan. Azt hiszem egy egész hónapig csak telepítgette a különböző disztribúciókat és nézte, melyikkel boldogulna a legjobban.

Most Win-t használ, de az Ubuntu 9.10 már nagyon érdekli, kérdezgetett is a 9.04-ről. Valószínűleg ez lesz az ő rendszere, már tűkön ül, ahogy szerintem még sokan mások. Ő buherálta a rendszerem most, hogy a youtube bejöjjön. Kiderült a turpisság, a falhplayer, mármint az új, nem kompatibilis az Operával. Nekem a Firefoxal sem ment, de ő megoldotta legalább azt. Most már egy browserem legalább 100%osan működik, de ez nem jelenti azt, hogy nem az Operát fogom továbbrais használni főbb célokra. Azt azért megsúgom, hogy hatalmas terminálharcok és karaktercsaták, nomeg utánnaolvasás után működött a flashplayer. 

Szólj hozzá!

Címkék: firefox opera adobe gondok flash player


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr301304130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása