Friss topikok

2009.12.06. 18:42 robiwolf

Nincs lehetetlen!

Felpreparáltam a Helena-ra az Ubuntu Szoftverközpont-ot, a Compiz-t és  megy minden. Itt nincs vége, megy a 720p-s HD!!! Ez persze nem az új rendszernek köszönhető, hanem megintcsak egy aláírásnak az Ubuntu.hu-n. Akinek oldala, blogja van, az általában aláírásban kiírja, mostanában nézegettem ugye, vannak itt igazi gyöngyszemek. Most is leltem egyet, nem tűnt túl érdekesnek, de csak csak láttam GNU/Linux és Ubuntu dolgokat. Mentem lefelé és ezt találtam:
1080p-s HD Filmek zökkenőmentes lejátszása GNU/Linuxon gyengébb gépeken is
Persze az író is hozzáteszi, hogy csodákat ő sem művel, de bizonyos korlátok között rá lehet bírni a gépet, hogy jó minőségű filmet játsszon. Én 1080p-re nem is vágyok, nem tudok akkora felbontást produkálni, no meg annak már azért van rendszerigénye. Az én célom 720p volt, semmit nem változtattam a kódokon ezért. A lényeg, hogy a gépem a HD filmek rendszerigényének határán volt. Megcsináltam a leírtakat ésláss csodát, 60%on eszi a procit a film, nem 100-on, és mindezt úgy, hogy közben írom ezt a post-ot, meg van nyitva néhány dokumentum. Egyszerűen mesés :).

2 komment

Címkék: 720p/1080p lejátszása gyengébb gépeken berendezkedtem


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr101578501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitinkutikula 2009.12.07. 02:39:32

Én csak azt nem értem, hogy miért és hogyan tetted fel a compizt amikor Linux Mint-re alapból telepítve van, ugyanúgy mint Ubuntuban. :)

robiwolf 2009.12.07. 20:09:55

A kompiz kezelőjét (compiz config speciálos beállítása). Bocs, ezt tényleg elírtam! Mindegy, a köv post majd úgy is megint 9.10 alól fog menni, mert meghalt a hálózat egy nap semmittevés után Mint alatt...
süti beállítások módosítása