Friss topikok

2009.11.28. 17:10 robiwolf

Wifi, vagy kábel? Hm...

Van egy kis gondom a wifi-s kapcsolatokkal, meg úgy általában mindennel, ami nem kábelen jön. Még nincs használatban, de mivel laptopot kell majd venni, ezért jól jönne itthonra majd egy wifi router. A problémám még 14 éves koromra visszavezethető. Egy focimeccsen eltört a jobb könyököm, amit két csavarral tudtak csak 98%-ig helyre hozni. Teljesen azóta sem tudom kiníújtani a karom :), no meg érzékeny az időjárásra. Ez legyen a legkevesebb gond, de van itt még ez a mindenféle vezeték nélküli dolog. Édesanyám a konyhában rádiót szokott halgatni, tökéletesen jön az adás, míg ki nem megyek. Minnél közelebb megyek a kis kszülékhez, annál kevésbé tiszta az adás, végül csak zúgás marad. Ma fát pakoltam nagymamámnál, megint csak rádiót hoztunk ki, mert hát legalább az szóljon.

Amint lehajoltam egy fadarabért, a kis nyekergő rögtön elhalgatott. Elég sok dologró maradtunk le így, mivel volt anyag rendesen :). Odaállt más, akkor viszont ment minden floppul. Az öregek viszont gyorsan fáradnak, az én derekam meg rendben van, nem is ódzkodom az ilyesfajta melótól, mentem vissza. Mikor a hírek elkezdődtek, akkor azért szóltak, hogy ne feszegjek, mert így nem hallanak semmit :). Ez csak az egyik, a rádiózás már rég nem foglalkoztat. A következő pont a suli VI. Informatika terme. Itt csak laptopok vannak, mind wifi-n kapja a netet. Nem túl gyors a kapcsolat, de használható. Csak nálam nem... Az lényegtelen hogy hol ülök, már próbáltuk, ahova leülök, annál a gépnél a net lényegében megszűnik létezni. Egy alkalommal 45 perc alatt sem töltött be egyetlen oldal!!! A többiek már youtube-on nézelődtek, iwiw, meg ki tudja mi, nekem semmi nem jött be. Persze volt olyan óra, ahol két oldalt is sikerült meglátogatni... Egyszerűen siralmas... Szóval ezért fúrja az oldalam ez a kérdés. Egyáltalán megéri-e nekem vezeték nélküli kapcsolattal próbálkozni, vagy sem? Még jó hogy van itthon egy 5 méteres UTP kábel, mert ha nem megy a wifi, akkor tudok kábelezni, de valljuk meg, kényelmesebb kötöttségek nélkül :).

4 komment

Címkék: wifi kábeles kapcsolat megyik legyen? a könyököm leárnyékol


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr31559018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ricsipontaz 2009.11.28. 18:18:15

Hát ez nagyon komoly. Valamit csak lehet vele kezdeni, talán valami könyökvédő ami blokkolja a zavaró hatást. Bár nem vagyok szakértője a témának.

robiwolf 2009.11.28. 18:31:23

Ólomtámasz XD. Sajna elég hülyén jövök ki ilyenekből. Az egyik havernál tudtam élvezhető szinten wifin keresztül netezni. De az is csak annyi volt hogy youtube, aztán vége. Nem fogtam a lapost, meg hasonlók... Le kell tesztelni, ha meglesz minden, laptop, router, akkor lesz lehetőségem.

robiwolf 2009.11.28. 18:34:05

Amúgy tetszik a blogod, amikor tehetem meglátogatom. Amint észrevettem te is nézelődsz itt, a postjaid pedig árulkodnak arról, hogy OMG! UBUNTU!-sem ismeretlen neked :). Hajrá, csak így tovább!

ricsipontaz 2009.11.30. 23:01:48

Köszi. Hát igen, nehéz valamit előbb lehozni az omgubuntunál, nagyon gyors a srác. Volt olyan, hogy nekiálltam szerkeszteni a bejegyzést, arra jelez az RSS reader, hogy az omgubuntun már megjelent a téma. De hát ez van. :)
süti beállítások módosítása