Friss topikok

2009.08.13. 14:04 robiwolf

Conky

Ez egy screenlet, ami ha jól van belőve, akkor a képernyő jobb oldalán terül el, és mutat nekünk mindent, amit csak beállítottunk. Na igen, de telepíteni... Nekem nem ment, de erre való az Ubuntu.hu fórumrendszere. Egy nap alatt több segítséget kaptam, mint annak idején a WordPress blogmotorral kapcsolatban 2 hét alatt. Ez nem az utóbb említett oldalrendszer becsmérlése, hanem azt ennyire egyszerű elmagyarázni. Kiderült a turpisság végül, valahogy felraktam a hibaüzenet halmazon keresztül a 10-20 próbálkozásból. Most már csak be kell állítani, mit mutasson és hogy hogyan. Meg a Colours kiegésszítő... Akkor kész lesz a disztribúcióm egyik beépülő témája, az ALLBLACK variánsom. Készítek még néhány színesebb és persze nagyon egyszerű témát is, de ez is szép, letisztult lett. A conky pedig egy hihetetlen jól megírt kis beépülő. Nem is válogattam soká, tudtam mit keresek mikor azt mondtam kell egy oldalsáv, én erre gondoltam, csak a neve nem jutott eszembe. Még adok néhány napot magamna, és ez is tökéletesen fog működni. Szeretném integrálni a Pidgin-t, ez lejátszót, tetejére egy nagyobbacska digitális óra... Majd meglátjátok! Teszek fel képet!

Szólj hozzá!

Címkék: témák allblack conky disztributálás


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr391307078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása