Friss topikok

2009.08.15. 02:27 robiwolf

Ubuntu.hu

Emberek, nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez való! Nem hittem hogy az Ubuntu felfogás ennyire áthatja az itt lévő embereket (, mert engem igen)! Kellemesen csalódtam, segítőkész, udvarias és barátságos vásaszokat kaptam még csak. Persze ha megnézzük, akkor ezek a dolgok kifizetődőek. Mármint nem pénzben, tudásban. Mindenki megosztja a tudását a másokkal, hogy segítsen. Akinek segítenek is ráérez egy idő után, és ő is segíthet. Ez minden féle képpen egy szép dolog. Már csak az kéne, hogy több embernek nyíljon ki a szeme. Az ismmerettségi körömben két személy van, aki nyitott a számítógépes újításokra, ők mind a ketten voltak már linux felhasználók. Sajnos még az instabil verziók korszakában, de most, hogy informálom őketis viszonylag naprakészen, már várják az új disztribúciókat. Például Manny, ő most Windows 7-et használ, de ha kijön az Ubuntu 9.10, váltani fog. A másik személy édesapám, lényegében 15 évesen nálla láttam linuxot elősször életemben. Persze először én is húztam a szám, de volt benne már akkor is valami. Nem tudom, talán a kihívás, vagy a már oly megszokottá vált rendszertől való elszakadni vágyás... Nem lehet elmondani. Kb egy évre rá használni is kezdtem Windows XP mellett az Ubuntu 7.04-et. Most megint itt vagyok, már kicsit érettebben, több tudással a hátam mögött és teljesen linux alól. Lényegében születésnapomra meg is kapom az új Ubuntut :D. Istenem, hogy mindig elkanyarodok a tárgytól... Aki Ubuntut használ, az gondolom már felfedezte az oldal szépségeit. Akit viszont most ejtettem gondolkodóba a vátásról, az nézzen el bátran! Nem kell a kódoktól megíjedni, hisz ezek céljaink elérésének eszközei. Csak bátran!

Szólj hozzá!

Címkék: windows7 manny ubuntu.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr451310511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása