Friss topikok

2009.08.16. 02:49 robiwolf

RythmBox script integrálása conkyba

Nem nagy cucc, van egy ilyen leíráscsoport, hogy all variants. Ezek tutorialok, amelyek segítségével megalkothatod az egyedi conkydat. Ezen voltam én is, mikor megtörtént a következő. Gyönyörűen integráltam a RythmBox scriptjét a .conkyrc-be és lefuttattam újra a programocskát. Ugye ennek a scriptnek az a feladata, hogy figyelje a programját és ha az valamilyen fájlt játszik, arról az általam megadott adatokat kiírja. Példa ként nálla úgy volt hogy: Cím, Előadó, Album, Hol tart a szám, Milyen hosszzú. Ez, a nyugodt, szép 3-4% között ingadozó processzoromat elkezdte 64 és 100% között pörgetni. Nem mondom, téptem a ajam egy ideig, mire rájöttem mi okozza. Biztos nem voltam, de próba szerencsa alapon kivettem mind a négy sort a conky konfigjából, majd újraindítottam. S lőn világosság, hűlt a szoba hőmétséklete vagy másfél fokot. Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy minden apró dolog telepítése után megéri 1-2 percig figyelni a system monitort, mert kiderülhet, hogy amit fölraktunk, nem is olyan rendszerbarát, mint ahogy vártuk. 

Szólj hozzá!

Címkék: conky rythmbox script óriási rendszerigény


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr331312277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása