Friss topikok

2009.10.18. 13:47 robiwolf

Az örök elégedetlenkedő

Nem rólam van szó ebben az esetben, nem zavar hogy nincs flash, nem zavar hogy nem tudom a telefonom összekapcsolni a géppel. Édesanyám viszont mindíg síránkozik valamiért, mindig az a vége, hogy hogy lehetek ilyen, hogy nem teszek fel Windows-t neki, meg ez nem megy, az nem megy, hol van ez, hol van az. A legjobban akadálymentesített rendszer az Ubuntu szerintem, ha tud az ember olvasni, akkor tudja kezelni. Ő tud olvasni, de a gond az hogy nem teszi, no meg hogy azt hiszi hogy jobban ért a géphez... Legjobb példa erre, hogy mondtam neki hogy újratelepítettem az egészet, ma már azon károgott hogy hol a mappája, hát elmondtam neki, mi az hogy újratelepít. Megint én voltam a szemétláda, persze már 4 hónappal ezelőtt is megmondtam neki, hogy nekem ne szedjen le netről minden marhaságot, meg ne pakolja tele a szemetével az asztalt, túrkáljon mindenbe, mert ez az én gépem, nincs sok hely rajta így sem, nem ha még az az irdatlan mennyiségű baromságot rárakja. Ez így szépen lassan kiúszik mindig a fejéből, elkezd vitatkozni, én emlékezttem, persze megint én leszek a szemét. Ilyen az élet, ha szeretném az életem nyugodtan, nem lopott, hanem becsületesen használt oprendszerrel élni, akkor már nem lehetek jó ember. Kezdem megunni a különórákat is, nincs se időm se türelmem elmagyarázni mindent anyunak. Mondtam neki, hogy nincs flash, elmagyaráztam mi az, mondtam hogy ne menjen a youtube-ra, mert az ottani videóktól meghal a rendszer, igen, ez volt az első. Miért fagy le a gép, ő csak egy videót akart megnézni a neten. Miért nem tudja a telefonjáról leszedni a képeket, odamentem, mondom megcsinálom neki, hamarabb szabadulok, kevesebb kárt csinál. Elkezdtem a treminált elindítani, hogy azon keresztül fölcsatoljam a köteteket, erre azt mondta hogy menjek már innen, mert ő már 100'000-szer megcsinálta, nem így kell, hülye vagyok. Nekem nem kell kétszer mondani, kimentem a konyhába, ittam egy kávét, rágyújtottam, ő pedig hatalmas dolgokat próbált meg véghez vinni egyetlen egérgombbal. Mondanom sem kell, háromnegyed óra múlva megint jött hogy Windows, Windows, Windows. Azt mondta, ha lesz gépe, azon csak Windows lehet, pf, hajrá, én felteszem neki, de ott is merőadta kinlódás volt amit művelt. Ugyan ezt eljátszotta mindig, csak egy idő után helyrehoztam mindent, minden klappolt, itt meg még nem volt időm, mivel frissen van telepítve. Maradjunk annyiban, hogy neki a számítógép használat kimerül a csilli villi oldalak nézegetésében, ahonnan Win alá annyi vírust szedett le, hogy nem mertem lemezt írni, már ha bírtam volna tőlük. Most is ez megy, és neki ennyi az egész, MSN meg net, ez neki az informatika és én ehhez nagyon nagyon hülye vagyok. Gondoltam leírom miért nem szabad más embernek megengedni hogy a számítógépedhez nyúljon. Meg úgy egyáltalán, nők 95%-a ne kerüljön kontaktusba se géppel, se nettel, borzasztó dolgokat képes művelni velük, a környezetükben élők szendedéséről nem is beszélve. A többi 5% csinálja, ők azok akik értenek hozzá, semmi ellenvetésem, már volt úgy, hogy Ubuntuval kapcsolatos kérdésre is egy hölgy adta meg a álaszt. Hm, inkább nem is megyek bele ebbe az egészbe, úgy is az lenne a vége hogy megint milyen szemét vagyok...

Szólj hozzá!

Címkék: internet kötet csatolása flash nélkül frissen telepített 8.04


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr271457864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása