Friss topikok

2009.10.18. 22:21 robiwolf

Működik a témám!!!

Ez egy nagyon komplikált dolog, én is lényegében most értettem meg, hogy s mint bírta működésre egy nagyon segítőkész Ubuntu.hu-s fórumtag. A lényeg, hogy nem azt a grafikai motort használta, amit kellett volna. Ugye én Hardy-t használok, a témát pedig az újraépített rendszeren használtam, Jaunty aplikációmon. Ott ment, mivel az már úgy használta a témát, témákat, ahogy nekem akkor jó volt. nagy.zsolt a Human témám gtkrc-jéből csinált egy újat az epsilon-nak, így, ha nem is tökéletesen, de működik. Ami hiba van benne, az engem nem zavar, néhány border bekerült, de ezt lehet meg tudom oldani, ha nem, az sem gond. Nem tudok mást mondani, ha gond van, merjetek kérdezni, ennélkül nincs segítség.

Szólj hozzá!

Címkék: működik eosilon téma


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr901459130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása