Friss topikok

2009.11.18. 15:23 robiwolf

A kötet nem csatolható...

Ugye legutóbbi újratelepítésnél megmentettem a régi /home-ot, de nem adtam meg neki, hogy élből csatolódjon, mert figyelmetlen voltam. Most oda került a virtuális gép merevlemeze, mert nem fért volna el a normál /-en. Kifagyott a gép egy szerencsétlen pillanatban, csak gombbal tudtam rebootolni, de már nem tudtam utánna csatolni a régi home-ot, hibát dob. Most újrarakom a gépet, élből csatolhatónak adom meg és imádkozom, hogy menjen, mert van néhány dolog rajta, amit nehéz volt megszerezni... 

Szólj hozzá!

Címkék: reinstall mount hiba


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr151534454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása