Friss topikok

2009.11.29. 20:36 robiwolf

Fél gigás pendrive-ból, 8 és feleset!

Ez hihetetlen! Két évvel ezelőtt karácsonyra kaptam édesapámtól egy papíron 512 megás pendrive-ot. Hiviewell márkájú. Formázás után 491 mega hely marad rajta. Megjárt ez már sok mindent. Egyszer részegen elhagytam egy szökőkútban, fél óra múlva találta meg egyik barátom, aki a szökőkútba lépve éppen rátaposott. Ez után bedugva hagytam a gépem előlapi USB csatlakozójában, édesanyám belebotlott, hazavágta az egész előlapi panelt, USB csatlakozókat, fejhalgató kimenetet, mikrofon kimenetet, és a plusz hálózati csatlakozót is. Elkezdett haldokolni a pendrive is. Ho fölismerte a gp, hol nem. Nem is használtam. Nem rég leformáztam, mert megint elkezdett rendesen dolgozni. Azóta tökéletesen működik, d nem ez a különlegessége! Formázás után azt írta a gép, hogy 7,5 giga a kapacitása, melyből 500 mega foglalt. Gondoltam marhaság, ez lehetetlen. Használtam, de mindig tartottam a 491 megás dolgot, ami berögződött. Két hete megint leformáztam, már 8,5 gigának írja, amiből 7,1 giga szabad. Csak fúrta az oldalam a kíváncsiság, mondom megpróbálom "túlírni" a 491 megát. Bedugtam, egy 700 megás filmet elkezdtem áttolni rá. Első meglepetés, 14-15 megabájt/másodperces tempó! Szaladt fölfelé, ahogy kellett. Kicsit izgultam, megáll-e 491-nél, de NEM! Felment a film, ott figyel rajta!!! Föllöktem mégegyet, ugyan ekkora, mondom ez lehetetlen... Ilyen nincs! Hát, van. Ez is ugyan azzal a szép tempóval fölugrott, ott csücsül társa mellett. Most mondjátok meg, hogy a fenébe nőhet meg egy pendrive kapacitása?!?!?!?! Szerintem kevesebb az esély erre, mint, nem is tudom. Valószínűleg sok mindennél kevesebb az esélye...

1 komment

Címkék: pendrive kapacitás megnőtt


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr531561686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoon81 2009.11.29. 21:14:27

:D:D:D:D Ezt nem lehet elhinni,:D állati jó biztos az evka latt meghízott:D
süti beállítások módosítása