Friss topikok

2009.08.15. 21:19 robiwolf

Adobe Photoshop

Telepítettem. Ha a legfrissebb Wine van fent, akkor nem gond, mesésen települ a CS2. Fut is, viszont van egy hibaüzenet, ami ha egyszet bejön, akkor vége, kapáltak. Újratelepítés nem segít. Nállam megvolt, gondoltam majd portable verzió (már előlre telepített) biztosan működni fog. Nem, ugyan ez az üzenet és ugyan úgy nem megy. A CS4 is jól fut, azt írták. Nem kockáztattam hogy telepítőt szedjek egyből, néztem portable verziót. Az első kamu volt, a második elindult. Félelmetes... Betölt, megy satöbbi, de hibás, mármint inkább grafikailag hiányos. Be tud kavarni rendesen... Nem tudom, a hibaüzenet bejön-e itt is, de remélem legalább ez megmarad, ha hibásan is. A jelek szerint el kell kezdenem megtanulni a GIMP-et használni... Azért ennyire nem vágytam a változásokra, már zúg a fejem így is a sok új információtól. A CS2-t ajánlom jobban, alapvetően én joban szeretem, mint akármelyik másik Photoshoppot és csak a szövegeszköz van linux alatt meghalva benne, nomeg ha bejön az üzenet...

Szólj hozzá!

Címkék: linux photoshop portable adobe telepítés cs4 cs2


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr771311900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása