Friss topikok

2009.12.04. 20:32 robiwolf

Hírek, néha jó körbenézni...

Tegnap úgy gondoltam, körbenézek milyen tech oldalakat lelek. RicsiPontaz Blog-ját már megalakulása óta olvasom, feedelem, mert nagyon jó how to-kat készít és néha már fáradt vagyok angolul olvasni a híreket, ő pedig magyarul (fordítja őket) közöl Ubuntuval és linuxokkal kapcsolatos híreket. Két másik oldal volt még, amit most találtam, nem nem tudom kifejezetten linuxosnak mondani. Az SG tech része lett fölvéve, ami így utólag lehet elég buta dolog volt, talán csak egy számomra érdekes információt közöltek. Persze a fáradságaik másoknak sokkal több szórakozást nyújtanak, de mivel nem játszom és a filmek sem nagyon érdekelnek, ezért nekem csak unaloműzésként van bent. Ma találtam egy szerintem jó hírt, linuxal kapcsolatos, a Pandora játékkonzol, itt is van egy LINK. Ez egy űgyes kis szerkezet, akit jobban érdekel, nézzen utánna. Kompakt, nem csak játékra jó, én elég szép jövőt jósolok neki. Várom ki lesz az első, aki Ubuntut bootol USB-n vagy SD kártyán keresztül vele... Ami szerintem a nekem megfelelő hírek hozza (persze innen sem minden érdekel, de minden 2-3. nagyon jó szerintem) a HWSW. Válogathatunk is, hogy milyen kategória érdekel, én felíratkoztam mindre. Nem is bánom, most nem tudnék a 48 magos intel prociról, az IBM konténer adatközpontjáról, vagy az új hibrig Blu-ray lemezekről. Ami tetszett, az a Dell új munkaállomása, ami ugyebár egy laptop. Winnel és linuxal is megvehető(lesz, vagy már az), de a linuxot csak a Red Hat Enterprise Linux Workstation 5.4 képviseli. Nem baj, a Red Hat egy nagyon jó rendszer. Szóval, ha unatkoztok, de érdekel az informatika és a gépetek nem a leg alkalmasabb a játékra, akkor irány a barátnőhöz, bajáthoz! Menjetek moziba, érrezétek jól magatokat és ha már annyira nem tudtok mit kezdeni magatokkal, hogy az ingerszegénység miatt az agyhalál könyékez, akkor itt vannak ezek a hírforrások. :).

 

Szólj hozzá!

Címkék: olvasnivaló érdekességek finomságok hírcsatornák számítástechnoka


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr791574537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása