Friss topikok

2009.08.16. 01:22 robiwolf

Tanuás

Mivel a Photoshop elég szeszélyesen viselkedik, hajlandóságot kell mutatnom a GIMP használatának gördülékennyé tételére. Egy szóval, tanulok. Nézek tutorialokat, megcsinálom amik benne vannak és egy idő után rögzül a dolog. Ott bukott számomra a csak úgy belevágok, mikor nem tudtam beméretezni utólag egy képet. Vicces dolog, elismerem, kicsit nagyra is voltam magammal, mikor belevágtam, most meg csak meresztgetem a szemem, de hibáiból tanul az ember, én meg gyakran szoktam. Lényegében legalább valami értelmes elfoglaltságot leltem magamnak, mely hasznomra is fog válni. Szeretnék designnal foglalkozni a jövőben, itt főleg weboldalakra gondolok, hisz eddig ahhoz a két sajátomhoz is, ami a blog.hu keretein kívül van alig tudtam hozzászagolni. Az élet mindig állít elénk valamiféle akadájt, de ki vagyok én, hogy ne oldjam meg?

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás gimp


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr861312254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása