Friss topikok

2009.10.12. 13:59 robiwolf

Drivetrain szüneteltetés...

Ne gondolja senki, hogy ilyen könnyen feladtam, csak a masinám nem barátkozik a dologgal. ATI videókártyám van, és nem a legerősebb. A driver jelenleg szépen üzemel, de sok macera volt vele. Sajnos a Blendert így csak elég korlátozott módon tudom használni. Nem rég csináltam egy félgömböt, addig sokszoroztam a pontokat a felületén, míg teljesen simának nem látszott, az egér viszont már nem mozdult el a gombról, csak a reboot segített. Ez nem is rossz, több mint amit vártam, de még ki kell találnom, hogy oldom meg a dolgokat. Alapból szeretem a korlátokat. Jó eljutni ezeken belül a legvégső pontig. Példaként egyszer egy mozgóképet szeretem volna avatarnak egy veblapon, de elég húzós méretek voltak megadva. 20x120 pixel és 4Kb-os fájlméret. Ebbe egy "SZOLNOKPIPA" szöveget paszíroztam bele, úgy, hogy olvasható volt és váltotta a színét. Nem mondom hogy szép lett, bánom is, hogy nem foglalkoztam többet vele, de mikor készen voltam, nagyon örültem. Megfelelt a méretkövetelménynek és tartalmazta azt, amit én akartam. Ez a project is ilyen. A korlát maga a számítógép, amit használok. Amit meg lehet ilyenkor játszani, az az, hogy minden részt külön fájlba hozunk létre és a végső kép ezekből gyűjti össze magát. Egy autó első ütközője külön is szerepelhet, jobban ki tudom dolgozni, mintha az egész jármű meg lenne jelenítve. Most hirtelen ez jutott az eszembe, de így egy nagy rendszerigényű dolog fog kisülni belőle. Most viszont szüneteltetem egy ideig. 

Szólj hozzá!

Címkék: drivetrain szünet


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr861444968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása