Friss topikok

2009.12.06. 13:08 robiwolf

Helena alól...

Gondok, gondok, gondok. Ismét belefutottam egy olyanba, ami kifogott rajtam. Meguntam, kiírtam a Linux Mint 8-at lemezre és felraktam. Lényegében nem csináltam semmit, mivel ez Ubuntu alapú. Ami eddig gondot okozott, az ez után is fog, csak jönn néhány új hozzá. Mindent próbálok visszaalakítani a már megszokott külsőre, de rögtön belefutottam egy kis problémába. Nekem nem feltétlen az, de egy kezdő, de Compiz-t kedvelő felhasználónak igen. Beírtam a softverkezelőbe, hogy compiz és semmi érdemleges. Vátszani kell a tárolókkal, mert így borzasztó. Átszabható, meg minden, de nem az igazi. Az Ubuntu Szoftverközpont is egy nagyon jó dolog szerintem, ezt is föl szeretném preparálni és erősen gondolkodom a KDE asztalkezelőn is. Mindent eygbevéve, van meló, a VirtualBox megint hazavágta a rendszert, megy a kinlódás ezerrel hogy ismét belakjak egy frissen telepített OS-t.

Szólj hozzá!

Címkék: furcsa gondok reinstall linux mint


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr911577701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása