Friss topikok

2009.10.13. 20:34 robiwolf

Van és lesz...

Persze, még szép hogy marad az Ubuntu! Nem erre vonatkozik a cím. Szerencsémre feltöltöttem kb. egy hete egy képet a rendszeremrő, még nem használtam fel, csak felraktam. Most csináltam egy screenshot-ot az épp készülőről is, így meg tudom mutatni, miben mesterkedm és mi az amiről le fogok mondani.

Régi

Készülő

Most is az emulált Ubuntu alól írok, sajna ennek megint csak technikai okai vannak. Ezek megint csak az én hibáim, egyszerűen nem tud kommunikálni a két oprendszer egymással. Az átalakítás viszont halad. Először csak a felhasználónak telepítettem a témákat és ikonokat, a root-ból pedig töröltem az alapot, de rá kellett jönnöm, a felhasználóm nem lesz kiírva a lemezre. Mindent átraktam a root-nak is, de még nem végleges a kép. Az ikonok még mindig cserélve lesznek, legalábbis nem ez lesz a default. Már fent van többek között az ALLBLACK ikonszett is, de sötét hátteren nem mertem megkockáztatni. Egy lenyűgöző háttércsomagot sikerült összeválogatnom. Imádom a természetet, nem is kérdés, főként állatok és tályképek szerepelnek itt. Sok van még hátra, egyszer elkészül, akkor felrakok még egy képet és jöhet a nagy pillanat majd számomra is.

Szólj hozzá!

Címkék: képek régi új átalakítás


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr771448284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása