Friss topikok

2009.10.17. 17:59 robiwolf

Az őrület határán...

Kezdjük az elején, most vettem észre két jelentős hibát a már életképes lemezképen. 1. Nem tettem fel a Network Managert, nem baj, majd most... Aha, valami, keresztet dob neki, csak akkor rakhatom föl, ha kiokoskodom mi az. Ezt mind synaptic-ban, rendben, megpróbáltam, semmi infóból valljuk meg nehéz rájönni, nekem nem is ment. Haladjunk tovább, a frissítések nincsennek jelezve, ezt is kifelejtettem, nem gond, de már így is úgy is elölről kell kezdenem. A harmadik dolog az, ami megette az agyam felét, meghiúsított mindent. Ez pedig az, hogy semmi sem tudja az elkészült .iso-t kihozni a VirtualBoxból. Tudom mit beszélek, ma végig próbátam minden lehetőséget. Leg kézenfekvőbb, megosztott mappa ltrehozása, felcsatolod másik mehajtóként, bepakolod a cuccot, a másik rendszer alatt meg kiszeded. Persze... 3 órámba került eljutni oda, hogy ez valami hiba miatt nekem akkor sem fog menni, ha hülyét kapok. Következő kézenfekvő lehetőség, kiírni lemezre. Nem akartam telepítéssel szórakozni, terminálból nekivágtam a dvd írásnak. Nem akarta az igazságot, rendben, betudtam annak, hogy nem vagyok a legjobb karakterharcos, csak felraktam egy íróprogit. Ez szépen kidobta hogy nincs eszköz a feladat végrehalytásához. Megnéztem a Virtualbox alján, hogy a DVDíróm van-e beállítva eszköznek, igen, akkor lehet csak egy reboot kéne. Reboot, ugyan ez. Majd valami USB-s dolog seít, naja, egyre sem reagál a virtuális gép. Végső elkeseedésemben még megpróbáltam e-mailben elküldeni, nem töltötte fölfelé. Eszembejutott, hogy haveral kiokoskodtuk hogy torrenten tudok fájlokat küldeni neki, csak fel kell vegyem IP alapján peernek. Megpróbáltam ezt is, felraktam a Transmissiont, készítettem egy torrentet, elküldtem magamnak e-mailben, megpróbáltam elndítani az áttöltét, de a virtuális gép kliense kidobta hogy hibás a fájl. Akkor most hivatalosan is kimondom, nem tudom a saját Ubuntu disztribúcióm a külvilágba juttatni. Még is azt kell hogy mondjam, mindez nem volt hiábavaló, meg fogom csinálni megint. Most iszont hamvaiból újraélesztem a 8.04-et, mert megőrülök már tőle!

Szólj hozzá!

Címkék: saját ubuntu men lehet kiírni


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr631456392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása