Friss topikok

2009.10.17. 19:02 robiwolf

Újabb megdöbbenés...

Nincs két perce hogy a telepítés után újraindítottam a gépet és lőn, már is postot írok! Igen, én is csak néztem, főleg az motoszkál most a fejemben hogy most mi van? Részletezem hogy megértsétek. Digi netem van, ennek meg kell adni a felhasználónevet és a jelszót, ahogy újraraktam a rendszert, azzal kezdte, hogy elérhető frissítések vannak! Megnéztem, auz hittem hiba, rányomtam, leszedte a csomagokat, feltelepítette. Most azért vagyok itt, mert nem hittem el az egészet és ösztönösen elindítottam a Firefoxot, bejött az Ubuntu lemezre írt html, ami telepítésnél felkerül a winyóra. OK, ez evidens, tudtam hogy ez jön, rákerestem a "google" szóra, tudom, beteges egy keresőre keresni, de hirtelen csak ez jutott eszembe és bejöt!!! Mondom ilyen nincs, beírtam a blogom címét, bumm! Itt vagyok, bejelentkeztem és most írok, ez a linux. Mindig szolgál valami meglepetéssel. Most jön hogy telepítek valami témát, szedek egy szép hátteret, leszedem a VirtualBox-ot, a megmentett MinimalCD-kből újraépítem a rendszerem és jót mosolygok a Windows felhasználókon.

Szólj hozzá!

Címkék: ubuntu újratelepítés csoda!


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr1001456550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása