Friss topikok

2009.10.22. 20:44 robiwolf

Vírusgenerátor

Kereshettem én vírusadatbázist, nem dobott ki egyet sem a Google... Édesapámnak van néhány könyvjelzője, szokta tesztelgetni az antivírusokat, még sajna nem gondolkodott el azon, hogy mennyivel nyugodtabban élhetne, ha csak a laptopján linux lenne, úgy is csak az van netre kötve... Azt hiszem, neki van is kiírva egy CD-re néhány keményebb, az egyik nekem nagyon tetszik, már nem tudom, mi is az a cucc, ami pörgeti a Windows-t, valami dll, a lényeg, ez a cuki kis jószág amint felkerül, ezt letörli. Bumm, ettől a pillanattól kezdve a BIOS-nál tovább nem jut a Win felhasználó. Most találtam vírusgenerátort. Nem kell agódni, csak egy lényt akarok alkotni és ezt sem kívánom senki mással megosztani. Csak saját felhasználásra! A vicc, ez egy ingyen program, 100% vírusmentes... Ja, de ha beütsz egy entert véletlenül, lehet nem úszod meg... A szavazók 100%-a azt mondja, hogy isten a cucc, csinálja a dolgát, ahogy kell. No igen, kell hozzá Windows is, hogy a végeredmény működésében biztosak lehessünk. Szép dolog ez, én meg bunkó vagyok. Előjött a szemétkedhetnék, felmentem egy Win7-ről beszélgetők topicjába, megírtam a véleményem (ami mellesleg nem rosszindulatú vélemény, nekem tetszik amit az MS-nél most csináltak), és megkérdeztem, nem-e talán tudnak ajánlani valami vírusos oldalt, vagy vírusadatbázist. Erre azt írták, hogy mert milyen bunkó vagyok... Nem, nem vagyok bunkó, csak nekik van esélyük minden nap találkozni számítógépes vírussal. Szerintem ésszerűen csalakedtem, ha meg akarom csináltatni az autóm, akkor azt is az autószerelóhöz viszem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr571468473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása