Friss topikok

2009.10.29. 23:34 robiwolf

Lentvan, kis infó, boldogság

Még nem tettem föl, volt egy kis gond. Nem tudtam semmivel kiírni DVD-RW-r. Így maradt a Hardy újraírható CD-je. Fellöktem rá, biztonsági intézkedésként kikészítve egy XP és egy SUSE, ha nagy baj van, valamelyiket föllököm, leszedem a Hardy-t, kiírom megint aztán hajrá. Most nagyon úgy tűnik, nincs miért aggódnom. Nem akarom elkiabálni, de volt már érdeklődő a videókártyám ügyében ma az Ubuntu.hu-n. Írtak is olyan adatokat, hogy majd kiesett a szemem, végre kompatibilis! Leg alacsonyabb érték, amit az adat beküldője írt 10504 frames in 5.0 seconds. Osszátok el öttel, én lusta vagyok, ennyi képkocka másodpercenként! Nem nulla mint Jaunty-n, sok! Buhaha, madarat lehetne velem fogatni. Ext4 az alapértelmezett fájlrendszer, én valószínűleg már ezt fogom nyúzni... Használjátok egészséggel, vagy legalább próbáljátok ki! 

Szólj hozzá!

Címkék: hardy karmic atiradeon9600megy


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr741485480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása