Friss topikok

2009.11.25. 17:46 robiwolf

101. post

Most láttam, már 100-on túl vagyok :). Akkor tényleg illő átöltöztetni az oldalt :). Nekifogtam már, amint látjátok... Van valami csavar, amivel nem tudok mit kezdeni, ez pedig az a hatalmas fehér U-betú az oldal körül. Feketére szeretném, venni, de nem lelem a css-ben, találtam egy olyat, hogy blank.gif-et keres, tettem föl, méretre ok, színe fekete, oldal nem javult... Előbb, utóbb rájövök, akkor pedig egy fokkal jobb lesz. Valószínű, hogy a szövegdobozok is feketék lesznek, a szöveg pedig fehér. Nem vagyok a világos híve. Lezs m ég meló, elnézést érte! Szerintem 2-4 nap és kész. Ezt próbálom tartani.

6 komment

Címkék: 101. post infók a külsőről


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr111552075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitinkutikula 2009.11.25. 22:23:21

Én személy szerint szintén nem rajongok a nagyon világos (fehér) oldalakért. Este nagyon zavarja az ember szemét.
Nekem a legelső téma tetszett a legjobban ami a legtovább volt vagy legalábbis akkor amikor elkezdtem látogatni az oldalad. :)

robiwolf 2009.11.26. 06:59:22

@garferi: A váltás még csak kilátásban van :). Sok meló van az átírással, majd meglátjuk, hogy sikerül. Kifogtam egy alapból buggos sablont, szóval ez is csak nehezített... Tegnap már voltak órák, mikor a leendő képét mutatta az oldal. Ha kész lesz, akkor rakok ki képet hogy ilyen volt, ilyen lett és egy szavazás, hogy melyik legyen a későbbiekben :). Már megszoktam én is a régit, de nem volt mit buherálni... Ilyenkor jól jön egy veblap :)

robiwolf 2009.11.26. 07:03:48

@garferi: Csak a te kedvedért :). Ha nem bütykölöm, akkor ez lesz, ami megjelenik :).

robiwolf 2009.11.26. 07:05:33

@garferi: Sőt, jövő hónaptól reklámmentes leszek, így akinek gyengébb linuxos gépe van, annak sem kell a flash-től odzkódnia, mert nem lesz itt semmi, ami fogja a gépét...

Kitinkutikula 2009.11.26. 10:04:32

@robiwolf: Szerencsére én eddig sem láttam reklámokat a weboldalakon hála az Adblock Plus FF kiegészítőnek és a hozzá való magyar filtereknek. :)

addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865
pete.teamlupus.hu/site/?pg=hufilter
ajnasz.hu/adblock

Üdv!
süti beállítások módosítása