Friss topikok

2009.11.14. 21:17 robiwolf

Uram atyám, mit leltem!!!

Old skull for ever, éljen minden régi dolog. Ugyan a Sony játékkonzola még nem kihalt dolog, de már úton van az örök vadászmezőkre. Egyet tudni kell rólam, egy játéksorozatért élek halok, ez pedig a Gran Turismo. Ugye ezt számítógépre nem adták ki, mit van mit tenni, emulálunk PSX-et, mert a PS2 emuláláshoz már atomreaktor kéne, az én masinám meg csak egy kis érzékeny, lelkizős tengerimalac. Bevallom, nagy gondban voltam ezzel régebben, nem akart sehogy menni, laggolt, majd megőrültem. Nem is beszélve az 1000+1 plugin bepakolásáról, most viszont olyan dolog történt, ami minden féle képpen megér egy postot. Kezdem az elején, egyszer már megcsináltam a jól működő PSX emulátort a gépemr, de semmi spt-get, vagy hasonló. Egy portable verzió működött csak normálisan a gépemen, ez tudott 400*300-as felbontással 54-47 FPS közt hozni valamit, ami valljuk be, 1280*1024-es felbontás mellett nem jó, nagyon nem. Azt hiszem, akkor EpsxE-t használtam, ami ilyen bepakolós rendszer, BIOS, pluginos és imádkozás hogy produkál valamit, meg beállítod a képminőséget, stb. Idegölő, most viszont egy eszméletlen cuccot leltem, amit már teszteltem ez előtt és akkor megbukott nálam. Egy e-mail-ban kértek segítséget ebben a témában és mivel a csomag, amiben az emulátor volt, elveszett, ezért újra nekilátam a kutatásnak. Nem tartott 10 percig! Beléptem az Ubuntu szoftverközpontba, ami ugye 9.10-ben már benne van és beírtam a keresőbe hogy "psx". Egy emulátort lelt, a PCSX-et. Na, rögtön beugrott, hogy ez is olyan matatós illegális BIOS leszedős, plugin buherálós cucc, mint az EpsxE, csak ez nem is megy gy. Csak leszedtem, főltettem. Véletlenül leledzett egy Gran Turismo 2 simulation disc iso a gépemen, na, mondom majd jól megnézem magamnak. Semmi BIOS, semmi plugin, mert fasza gyerek vagyok és elindult! Azt hittem lefordulok a székról, hát nem kell semmi illegális cuccot szedni? Nem kell annyit pepecslni, felteszed, megy? Egy dolgot rontottam el, nagy kirohanásom közepedte, beállítani a kart... Szóval, emberek, aki szereti a PSX-et, meg netán van játéka és Ubuntut használ, vagy akármi más Linuxot, hajrá! Ásom elő a Tarzant meg ami még van, asszem még Pókember is lapul valahol... Ezeket soha nem lehet megunni, most pedig adtak egy olyan dolgot a kezünkbe, ami lényegében feltépte a korlátokat és leegyszerűsítette a beállításokat. Persze lehet új BIOS-t lökni az emulátorba, meg minden, de ha megy így is :D. Jó játékot!

Szólj hozzá!

Címkék: ubuntu pcsx élből megy a játék nem kell bios


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr681525577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása