Friss topikok

2009.11.20. 17:31 robiwolf

Conky, hát nem tudom...

Feltettem a conky-t, csináltam egy mesés conkyrc-t hozzá, erre látom, hogy ha csak az megy, akkor is 15% van kihasználva a processzorból. Hogy mondja, nem örültem, hogy ennyi melót a rendszerigénye miatt kell kidobni... Jó, persze nem tettem meg, de egy vérbeli minimalista verziót kellett csinálnom belőle. Nekem arra kellett volna, hogy monitorozza a rendszeret és kiírja a tvműsort. Maradt a rendszer mutatása, lényegében ez a legfontosabb, mivel a Light Project-ben szeretnék minnél jobban segítség lenni, mint sem hátráltatni a többieket. Ha tudom, mennyit eszik a virtualbox, akkor van mihez viszonyítanom. A gond, hogy már nem éppen szerencsés gépet emulálni ezen a masinán, eljárt felette az idő... Küzdök, harcolok, de lehet hogy pont az fog megfosztani a segítségnyújtástól, ami miatt belekezdtem, a gép. Újak keresztben, újabb nekifutás következik!

Szólj hozzá!

Címkék: conky indokolatlanul nagy rendszerigény megy a menet


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr861540135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása