Friss topikok

2009.11.22. 22:18 robiwolf

Hírek nekem, hírek nektek

Én a véletlenek embere vagyok, de már hozzászoktam. Belebotlottam az OMG! UBUNTU! nevű blogba. Ez nem a tesztelésekről és az Ubuntu mindennapi használatával (,időközönkénti tönkretételével) foglalkozik, hanem a hírekkel vele kapcsolatban. A Google is kiad egy nyílt forrású operációs rendszert, Ubuntu alapokra támaszkodik, Cromium OS lesz a neve, és leírás alapján át is lehet majd alakítani Ubuntunkat. Ezt is ott láttam. No meg, hogy a GIMP tól professzionális a normál felhasználóknak, ezért kiveszik. Megéri ellátogatni néha napján, ha nagyjából sejteni akarunk valamit a következő kiadásról, vagy leendő Ubuntu alapú csodákról. Mostanában egyre jobban foglalkoztat a Linux Mint Helena, a Ludic pedig egyr kevésbé. Tudom, hogy nagyon stabil lesz, nagyobb változások nem várhatóak, csak amik a fent említett blogból sejthetőek. Lehet hogy az elkövetkezendőkben Mint is lesz a gépen... De messze van az még... 

Szólj hozzá!

Címkék: linux os ubuntu mint helena omg! ubuntu! cromium


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr841544913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása