Friss topikok

2009.11.23. 22:32 robiwolf

Über minimal rendszer

Egyre több terminálban futó alkalmazásra találok rá. Van amit azt hittem, lehetetlen megoldani benne, de csak hittem. Találtam grafikus html alapú böngészőt, most zenelejátszókkal kísérletezgetek. Ezekből egy annyira kis rendszerigényű rendszert lehet összerakni, ami szinte fel sem fogható. A kétpaneles commander, az MC, ott van fájlok kezelésére. Tudtommal a Transmission torrentkliensnek van terminálból futó verziója is, de ha nincs, majd lelek azt is. Böngészó, az a lynx, ez a szöveges, cucc, amit fönt írtam. Továbbá a cplya lejátszót néztem, csak annyi kivetni valóm van, hogy .ogg-t játszik csak. De van még ebből is néhány. A totaál minimumért küzdeni vicces dolog úgy, hogy még virtuális gépet sem bír futtatni az ember... 

Szólj hozzá!

Címkék: mini linux csak karakteres környezet


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr951547682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása