Friss topikok

2009.12.16. 22:24 robiwolf

Router, stabil net, stabil rendszer

Hoztak egy routert, második nekifutásra be is tudtam iktatni szerencsésen. A pppoe kapcsolatok egyik sajátossága Ubuntu alatt, hogy nem tudsz mellettük más kapcsolatot létrehozni. Mivel nem tudom hogy kapcsolhatnám ki, újraraktam a tendszert. A friss 9.10 cuppant is a hálózatra, amint egy kis öntudat ébredt benne. JFS-re formáztam mindent, külön raktam a /home-ot... Frissítettem mindent, felraktam a kedvenc programjaim, visszaalakítottam a külsőt, egy szóval berendezkedtem. Most beszéltük anyuval, hogy meghalt a karácsonyfa izzó szettünk és nem lesz pénz másikra. Ránézett a gépre, rá is vágta, hogy ahogy elnézi, én meg is unom a sok színes világító izét. Hogy megértsétek, a gépház oldala le van szedve, az alaplap pedig vörösen világít (ha ki van kapcsolva a gép, akkor is). Az egér kéken világít fent egy áttetsző részen, lent pedig ez is vörösen. Ehez jött a router még a zöld villogó ledjeivel :). Most biztonságosnak ítélem a netes kapcsolatom, szóval bele is vághatok végre a VirtualBox újbóli használatába. Mozgalmas téliszünetnek ígérkezik az elkövetkezendő.

Szólj hozzá!

Címkék: ubuntu router reinstall tökéletes net


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr111603340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása