Friss topikok

2009.08.13. 16:45 robiwolf

Soha senkit NE engedj a gépedhez!!!

Béketűrő ember vagyok, csak a családom tud kihozni a sodromból. A számítógépem 100%-ig saját, mikor meglett, meg is mondtam édesanyámnak hogy nem telepítgethet rá, nem pakolhat rá semmit, ezt felejtse el sürgősen. Windows alatt csináltam neki egy képek mappát, ado fölraktam neki azt a havi 6-7 fényképet, megy kapott egy e-mail címet és beregeltem MSN-re. Itt kezdődött a probléma... Mikor minden linket elfogad és elkezd nyavajogni, hogy már megint milyen hülye vagyok, hogy összevírusozom a gépet. Felteszek egy vírusirtót, akkor meg szedjem le, mert lassú a gép. Akkor nyaljál sót, nesze, Ubuntu! Én értek hozzá, te meg hülyülj meg! Nem tán elkezdett telepítgetni 0 hozzáértéssel?!?!?!?!

Felment a wenlapokra, letöltötte a programokat Window XP operációs rendszerhez, feltlepítette őket a / csatolási ponthoz!!! 1. Ez egy kis partíció, csak a rendszernek, magának az Ubuntunak. 2. Ez az ÉN gépem, megmondtam hogy ne csináljon semmit rajta, örüljön, hogy eléülhet. Nem sajnálom tőle, félreértés ne essék, de ő az az ember, aki egy mobiltelefont menüből formatál. Nem tudja mit csinál, csak megy, oké, persze és máris ott a gebasz. Szóval, ha saját géped van, akkor korlátozd le a jogosultságokat, ikonra se tudjanak kattintani, ha te nem akarod.

Szólj hozzá!

Címkék: telepítés anyám


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr391307370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása