Friss topikok

2009.08.17. 19:30 robiwolf

A webbuild megvalósulni látszik!

A Macrimedia Deamweaver 8 lett felrakva, mást nem találtam hirtelenjében, de legalább leteszteltem, hogy érzi magát. Él, mint hal a vízben, dolgozik ahogy el lehet várni. Nem tudom mibe fogtam, webbuild, konyítok hozzá, de most egy számomra teljesen új, a PHP szkriptnyelvet szeretném használni. A Flash Professional sajnos már nem is települ, szóval lemondtam egyenlőre róla. Most futkosok php oldalak után, forráskód nézése, minden. Én így tudom mgtanul csak, nem jó ha magyaráznak, lássam az oldalt és tudjam nézni a forráskódot, így látom mi mit csinál. Kicsit döcögős lesz utánna az első néhány lépés megtétele, de beindul. Lehet a WordPresshez kell folyamodnom, hogy legyen valami támpontom. Lényeg, sokrétű érdeklődésem megint elém állított egy érdekesnek tűnő feladatot. Hogy most hogyan tovább, azt még én sem tudom. 

2 komment

Címkék: dreamweaver 8 webbuild


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr811315953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crystal · http://crystal.progtut.net 2009.08.30. 12:58:16

wordpress-t ne... oké hogy sokat tud de (azt mondják, akik már látták) egy rakás fos a forráskódja. Inkább tölts le egy pdf-et és tanuld meg a nyelvet, aztán nézz meg egy jó php frameworköt (zend, kohana, yii, stb) hogy lásd hogy nagyjából hogy kéne összerakni egy php alkalmazást.

robiwolf 2009.09.01. 16:23:47

Köszönöm! Most épp ezen vagyok :D.
süti beállítások módosítása