Friss topikok

2009.08.17. 14:07 robiwolf

Webbuild alkalmazások

Mivel webmesterként szeretnék foglalatoskodni a jövőben, néhány dologra szükségem lesz. Megsúgom, van egy másik blog.hu-s blogom is, sőt, amit én a leglényegesebbnek tartok, az egy másik oldalra telepített WordPresses oldalam. Halad a világ, próbálkozok én is. Tervbe vettem, hogy csinálok egy flashre épülő oldalt. Csinálgatom, majd ha lesz elég pénzem, kap egy domaint és egy pofás tárhelyet. Nem csinálom sokáig, csupán ki szeretném deríteni, meddig lehet az árát feltornázni és ha tetszik az összeg, már adom is el. Lényegében egy jó startup lenne a legjobb, azon nem adnék túl, de ilyen dolgokon sokat kell agyalni. Utánnajárás, jegyzetelés. Nem gond, szerintem ebből szörfölés lesz, hisz még valami flash készítő alkalmazásra is rá kell lelnem. Nem szeretném a Macromedia termékeit használni, hisz az megint csak egyre jobban a Windows felé bilentené kis rendszerem, én pedig elszakadni szeretnék tőle, nem olyanná tenni ezt. A fejleményekről írok folyamatosan!

Szólj hozzá!

Címkék: flash maker keresés nem windowsos


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr271314978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása