Friss topikok

2009.08.22. 14:57 robiwolf

GIMP: Amimáció készítése

Windolws alatt elkészítettem a bannereket a szolnokpipa.blog.hu oldalnak, ennek írásában is részt veszek... Persze jött a Linux telepítés, amit valahogy sikerült elrontanom, amit nem is bánok utólad, így elvesztek az animált képek. Sokat dolgoztam rajtuk, bánom is hogy nem töltöttem fel őket, vagy raktam valami adathordozóra. Eljött az ideje, hogy megint belekezdjek az animációk készítésébe, de inmár a GIMP segítségével. Hogy mi sül ki belőle, azt nem tudom, majd megírom. Biztos vagyok benne, hogy az Ubuntu felhasználók közül nem csak engem foglalkoztat ez a téma.

Szólj hozzá!

Címkék: gimp tervben animáció készítás


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr361330816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása