Friss topikok

2009.08.27. 00:22 robiwolf

MAC OS X Leopard...

Nekem csak három problémám van vele:

1. Nincs ingyen      2. Túl korlátozot     3. Lent ott az a sáv, amitől kiver a víz

És itt vége is a rendszer szapulásának. Ezen gondokon kívül minden tetszik. Ahogy fut (már ha van elég erős vas alatta), ahogy kinéz, a letisztultsága, a kezelhetőség. Egyszerűen mesés rendszer. Na, már most, van egy tutorial, hogyan alakíthatjuk át külsőre mi is ilyenné oprendszerünk. Igaz Intrepidre írták, de szerintem megy mindenen. Marad az ubuntunk, de a Mac OS Leopard gorombol rajta. Itt a link! Ami engem megfogott, hogy már a bootmenüben is ott virít a kernelek felsorolása alatt az alma, Ubuntu logós betöltésnél is a Leopard betöltés van és a felhasználót is a pénzes rendszer külsejével kell kiválasztani. Csak azért írtam ezt így a végére, hogy legyen fogalmatok, mennyire átfogóan alakul át a rendszeretek, ha belefogtok. Persze nem csináltam meg, megőrülnék attól a lenti valamitől, szerintem ezért nem lesz Mac-em soha... 

Szólj hozzá!

Címkék: tutorial mac skin


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr861341034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása