Friss topikok

2009.10.18. 19:51 robiwolf

A Compiz Fusion Icon

Soha többé nem lát ez a gép más operációs rendszert! Soha! Eljutottam oda, hogy a Metacity és a GTK már nem elég jó, pedig hidjétek el, ezekkel is lehet gyönyörő külsőket adni a rendszerünnknek. Felraktam az Emerald-ot, ami a Metacity-t váltotta föl, a keretket kezeli és az ablakkezelőt leváltottam GTK-ról Compiz Fusion-re, az Icon onnan jött a program nevéhez, hogy kapunk egy ikont róla, amivel az efekteket lehet még látványosabbá, kedvünkre valóvá tenni, de egyszerűbb is ezt telepíteni. Egyszerűen leírhatatlan, amit művel a géppel, asztallal, ablakokkal! Csináltam képet, de azt kell mondjam, ez messze nem a végleges, a téma csak ami éppen az egér alatt volt, a compizba meg éppen hogy csak beletúrtam, ezekhez is lehet temérdek dolgot leszedni. Sajna újra kell kezdenem a Saját Ubuntu projectem, de egy biztos, ezek szépen integrálva esznek bele. Végül a kép, csak egyet csináltam, a többi funkciót nem tudnám így megmutatni, ezt csak használat közben lehet látni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: gtk compiz fusion metacity emerald


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr151458633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása