Friss topikok

2009.10.18. 16:25 robiwolf

Beteg elgondolás

Felhúztam magam azon, hogy a világ szerintem két legegyszerűbb témáját nem tudtam talapíteni, mert a 8.04 túl öreg már ehhez. Hozzáeszem, tényle annyira egyszerű ez a két téma, hogy 178 oldal laozgatás után találtam a Gnome-Look-on két hasonlót, mevel az első nem települt. Úgy döntöttem, letöltöm azt a témát, amit a létező leg kevesebben töltöttek le. Megtaláltam, bevallom, ennél sokkal rosszabra számítottam. Velem együtt eddig 38 ember mondta azt, hogy nekem ez kell, csak nekik valószínűleg tetszett is. Itt a link hozzá:

www.gnome-look.org/content/show.php/pingos

Hozzáteszem, 260 oldal, és itt, az utolsón van két téma, a másikhoz kép sincs mellékelve, ehhez hirtelenjében 3 is. A legjobb, nem mertem nagyobb számokat beírni, mentem 8 oldalanként, majd csak látszik a vége, igen, it van. Most föltelepítem és jön a leg kevésbe jó pontozást kapott téma, azt is fölteszem, az már valószínű hogy elég gagyi az elvárásaimhoz.

Szólj hozzá!

Címkék: leg kevésbé töltött téma a gnome look on


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr911458213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása