Friss topikok

2009.10.18. 16:43 robiwolf

Uh, ez már nekem is sok...

Elmentem a másik kincsért, a leg kevésbé kedvelt témáért. 30%, ez a hozzá tartozó adat, ezt nem bírtam letölteni, nem a linkkel volt gond, csak... Kimondom, szó szertint rosszul lettem. Nem tudom ki készítette, de nem is szeretném megsérteni, szóval ne várjatok linket! Ne is nézzétek meg! De eszembe jutott még néhány bolond dolog, megkeresem a leg rózsaszínebbet is, ki tudja, lehet megtetszik. A leg kedveltebb nekem már túl sötét volt, persze nemtudtam csak úgy a 260. oldalra menni, bevallom, az első 15-öt végignéztem becsülettel. Szedtem is mesés dolgokat, most jön hogy átszabom az asztalom, megint.

Szólj hozzá!

Címkék: leg roszabb téma


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr961458263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása