Friss topikok

2009.10.30. 14:07 robiwolf

Már eszem :), ízlik...

Felraktam, már 9.10 alól írok. Itt volt egy barátom, aki most Win7-et használ, végignézte a telepítést és az első dolgok  felrakását, beállítását. Most mondjam hogy elvitte a lemezt? Egy dolgot kérdezett, van-e valami jobb MSN kliens, ez engem is érdekelt, felraktam az Emesene nevűt, tökéletes, mindent tud, amit a sima MSN, csak ebbe bele van építve alapból az MSN Plusz. A hozzáadás/eltávolítás menü helyett egy Szofverközpont van, szerintem gyorsabb. Jobban fut, tetszik az algondolás, haver szeme már csillogott is, azt mondta leszokik a játékokról, de mondtam hogy ez nem kötelező. Mondtam neki a Wine-es megoldást, rögtön azt mondta, nem kell neki semmi olyan, ami Windowsos dolgokat futtat, biztos megoldható itt is. Mondtam neki hogy vannak erre is játékok, nézte munkálkodásom. Azt kell mondja, megvan a Win7 vetélytársa. Mondhat akárki akármit, ez a disztribúció egyszerűen jó, egy dolgot tudok neki felróni, nem tudtam gördővel asztalt váltani. Már ismeri a videókártyám, olyan szinten kezeli, hogy majdnem leestem a székről... Felismeri gond nélkül a pendrive-om, ez még a Windows-nak is nehezére esik néha. Kísérleti céllal egy gyorsabb naplózó fájlrendszere tettem, nem ext3-ra vagy ext4-re. A kernel és a többi dolog piszkosul gyors, ez pedig még dob rá egy lapáttal. Hozáteszem, a hangkártyám is olyan szinten puszipajtás, hogy elsőre majdnem megsüketültem. Fél hangerőn kétszer olyan hangosan szólt a fülhalgatóm, mint Hardy alatt maxon. Kellemes hangerőhöz most 12% kell. Ez már nem bíztató dolog hanem egy mérföldkő. Az Ubuntu felnőtt, van még hibája, de már jóval több dolgot csinál jól, mint nem jól. Nekem is csak egy dolgot kell már csak megcsiálnom, ezen kívül semmit. Ez is csak megszokás miatt. Most mondhatom azt, ha egy más oprendszert használó embert leültetek ez elé a mese elé, akkor nem fog nyavajgásban kitörni. Egyszerűen nem fog tudni hibákra hívatkozni, mert hát lényegében nincs. Ha visszajött a lemezem, megyek egy másik ismerőshöz is, ő a 8.04-re is azt mondta, ez kell neki, tökéletes, nem érdekli ha havonta újra kell rakni, az sem. Persze nem kell, de ő megszikta az XP-t. Most ez megmutatja nei, hogy egy ingyenes dolog is lehet olyan jó, mint egy fizetős. Ő azon becsületes emberek egyike, aki jogtiszta, eredeti Windows XP tulajdonos, jogtiszta Office-al. Drága volt, ha tudta volna ezt, akkor nem kinlódik. Próbáljátok ki, ha nem tetszik, akkor sincs semmi gond, ha igen, hát akkor üdv a klubban!

Szólj hozzá!

Címkék: nagyon jó imádom ubuntu 9.10


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr631486732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása