Friss topikok

2009.11.08. 21:34 robiwolf

Sűrű elnézés és okok

Először is, bocsánat, hogy nem írtam! Az ok egy internetkapcsolódási hiba, meg az olvasási kényszerem, ami néha rámtör... A nettel nem tudom miért volt gond, ez a pppoe miatt van csak, a felhasználónév és jelszó eltárolás valahogy nem ment a gépnek. Egy idő után nem tudtam elindítani a netetn, nem hogy magától nem indult. Újraindítások után (, sok sok újraindítás után) néha bejelentkezett, de kikapcsolás után elszállt. Próbálkoztam megoldásokkal, írták, hogy a Network Managger előbb próbál kapcsolatot lértehozni és így keresztet dobott a számomra kellő kapcsolatnak. Letöröltem a managgert, ez fojtatódott tovább, egyre több újrindítás kellett neki, hogy hírt kaphasak a világról. Lényegében két napja már egyáltalán nem ment. A lemezemért elmentem, mert egy ismerősnek kellet, de már végzett a telepítéssel. Most live CD-ről simán, csont nélkül hálózatra verdődtem és írom ezt a postot. A könyvimádat... Néha előjön, ezt megelőzően egy rendkívül tekintélyes magyar nyelvű e-book gyűjteményt halmoztam föl tudományos-fantasztikuk és fantasy témákban. Több mint 400 regény és novella volt meg és bőszen olvastam is őket. Néha rámtör és olyankor nem állok meg egynél, amúgy is csak a többrészeseket szeretem igazán, ez alól kivétel a Sztrugackíj testvérek bármiféle irománya, az akárhogy jöhet. Nem olyan régen kiderült, hogy az egyik jóbarátomnak odaadtam az egészet, nem kell mondanom, hogy repestem az örömtől. Úgy néz ki, most megint elkezdhetem bővíteni, menteni az utókor számára a számomra kincset érő alkotásokat. Nem rég került a gépemre egy még olvasatlan kincs, ami, hát, fogalmazzunk úgy, hogy nem volt rövid. Most végeztem vele, nem akartam újrarakni a gépet míg az utolsó pontig el nem jutok. Eszembejutott viszont, hogy milyen jó tanácsokat adtam a telepítésnél! A csatolási pontokkal való játszadozás megmenti a felhasználó adatait! Most csak a "/" csatolási pontot kell újrarakni, vagyis csak magát az operációs rendszert. Így az adatok, amiket fötettem, például képek, videók, nem törlődnek. Viszont nem csináltam több pontot, így a telepített programjaim úsznak. Vigye kutya, ingyenes mind és másodpercek alatt települ. A következő teljes rendszer újratelepítésnél viszont már szétszabdalom, és tökéletesen visszaáll minden. Szép dolog ez, hasznos, előlrelátó, praktikus... Szóval, majd egyszer leírok egy ilyen összetett telepítést, csak hogy nektek se fájjon a fejetek...

Szólj hozzá!

Címkék: bocs nem írtam itt van miért


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr171510169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása