Friss topikok

2009.11.10. 20:46 robiwolf

Most és a közeljövőben...

Megint berendezkedtem, már egyre rutinosabb vagyok benne. Sajnos önhibámból mindig sikerül eltolnom valamit, most a /home csatolása nem történt meg időben, szóval csatolgathatom külön minden indításnál, mert nem szeretnék a rendszer fájljaiban matatni... Emiatt lesz a közeljövőben még egy reinstall, úgy teljes mértékben helyre tudom hozni és már nézegetem a többi csatolási pontot is. Míg nem tiszta teljesen ezekkel kapcsolatban a kép, már pedig elég gyosan rá lehet jönni a dolgokra, én is egyre jobban értem, addig nem fűlik a fogam újratenni. Akkor viszont kihasználom, mivel úgy minden menthető lesz teljes mértékben. Ha valaki mániákusan félti a rendszerét, akkor ajánlom hogy tegyen ő is így, plusz csináljon rendszeresen backup-okat, mert jobb biztosra menni :P. Hangsúlyozom, én nem tartozom a paranoiás felhasználók közé, csak kísérletezek :) Mondjuk... Ha jobban belegondolok, van néhány dolog, amihez foggal körömmel ragaszkodom, mentem is ezeket, amikor csak szükség van erre. Most viszont kifutottam az ideiglenes tárolók kapacitásából, ha gond lesz, akkor most már úgy próbálok megoldani mindent, hogy menthető legyen a cucc, vagy ne is törlődjön. Lényegében ezért csináltam a telepítést a /home megmentésével.

Szólj hozzá!

Címkék: ubuntu berendezkedés adatmenekítés


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr771516446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása