Friss topikok

2009.11.12. 22:16 robiwolf

Jó tett helyében...

Az ingyen lemezeket launchpad-on lehet megrendelni. De nem küldenek egy idő után, mert te már mondjk kaptál az előző 3 disztribúcióból. Ha nem akarjuk ezt, akkor van az a megoldás, hogy új felhasználó és úgy rendelés, de szerintem ez már egy elég szemét húzás, vagy pedig besegítünk. Én a besegítést választottam, noha még nem kaptam lemezt, és elég valószínű hogy elírtam a kérvényt is... Nem gond, ha egyszer felteszem az Audio Player nevű alkalmazást a WordPress oldalamra, akkor nyugtázhatom, hogy csak jó vagyok fordítani még én is. 58%-ig juttattam a kis hasznisság magyarosísását. Én ajánlom mindenki figyelmébe ezt a közösséget és azt, hogy ha mindenk csak egy keveset segít, mennyivvel gyorsabban halad. No meg ott a jó érzés is, hogy tettünk valamit azért cserében, amit ők tettek értünk, ingyen.

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás segítségnyújtás launchpad


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr581521354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása