Friss topikok

2009.08.12. 13:54 robiwolf

Haladok

Nézelődtem téma téren, egyszerűen hihetetlen, amit a linux társadalom produkál. Nem gondoltam, hogy úton, útfélen szebbnél szebb skinek bukkannak fel, de ez volt. A hajnalom azzal telt, hogy a bőség zavarában átnyálaztam néhány weblap teljes tartalmát és válogattam. Mostmár okosabb vagyok, lementettem a linux alá és a kis 7 gigás lemezre is a legfontosabb dolgokat. Amit már előző linux időszakomban is néztem, az a Conky-Color. Ez egy oldalsáv, nagyon hasznos. Beállítod mit mutasson és még szép is. Most le is töltöttem, de gondjaim vannak a beüzemeléssel. Főleg hogy tökéletesen nem tudom kicsomagolni a fájlt. Nem tesz ki mindent, így pedig nem telepíthető. Továbá egy mesés ikon settet is leltem az éterben. ALLBLACK a neve, most egy sötétebb, szürkés fekete témát használok, ehhez tökéletesen passzolna. Persze ezzel is ráfaragtam, de ha a fene fenét eszik, nekem akkor is ilyen ikonjaim lesznek! Nem adom olyan könnyen magam! Ha elkészül a végleges kinézet, rakok fel képeket és leírom mi hol lelhető. A programkörnyezet kiépítése még mindig tart, ezzel is szeretnék elkészülni, végül megcsinálom a szép és praktikus disztibúcióm. Attól a pillanattól nyugodt életem lesz.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: allblack ikonset


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr331305080

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: best cheap web hosting 2019.01.29. 17:49:37

Conte érkezhet Del Neri helyére - Juventus FC blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása