Friss topikok

2009.10.12. 17:35 robiwolf

Van baj...

Ez a cím már szerepel a pipás blogon is... Sajnos ez illik leginkább a jelenlegi helyzetre. Hardy barátom betegeskedik. Ennek van előnye is, de főként hátrányokkal jár. Sajna nem tudtam eddig elviselhető módra hozni. Segítséget kértem az Ubuntu.hu-n, itt mindig akad valaki, aki készséggel kihúz a csávából. Nincs hang és a kép is elég gyatra, de működik a virtuális gép. A Virtualbox-ot használom ehhez, emiatt tettem tönkre a mostani rendszert. Nem a program hibája, valószínűbb hogy én vagyok a kakadu. Most telepítettem fel rá a Jaunty-t, a frissítések települnek. Ha ez elkészült, elkezdem a saját disztribúcióm elkészítését. Lényegében nem is leht "saját"-ról beszélni, csak levakarom a programokat róla és csak azokat rakok fel, amik nekem kellenek. Persze a külsőn is alakítok, de ezt mindenki megtehete, sőt meg is teszi a saját rendszerével. Az elkészült rendszerről teszek majd fel képeket, de nem kívánom a nagy közönség kezébe adni. Mivel nem vagyok Linux programozó, hibák pedig mindenben vannak, nem vállalom ezt. Ha valaki elkéri, szívesen odaadom, de több mint valószínű, hogy 100%-os stabilitást nem fog nyújtani. Főként midialejátszást és internetezést fog szolgálni. Az irodai programokat kiveszem belőle, remélem előbb lesz lemezkép, mint ahogy a mostani rendszer meghal. Sajnálom az LTS-t, már nagyon hozzámnőtt. Szépítgettem, hegesztgettem, most lecserélem. Ilyen az élet... Hozzáteszem, nem hittem volna, hogy ilyen kis rendszeren is működni tud egy ilyen rendszer. Mármint, a virtuális gép, amin megy a telepítés, csak 256Mb RAM, 1Ghz celeron, valszeg, mert ez van a gépben és egy össz-vissz 8Mb-os videókártya. És ez nem valami butított verzió, ez az Ubuntu 9.04, ezt kapod, ha letöltöd a lemezképet, vagy kérsz. Ezt a szintet viszont tartanom kell, mert egy ismerős most szeretne egy gyengébb gépre Ubuntut és mondta, hogy jó lenne egy olyan, amit nem kell frissíteni egy idelyig és persze a programkörnyezetet is megmondta. Szerencsére médialejátszási céllal akarja majd használni az öreg vasat, erre pedig megfelel az átalakított verzióm. Max törlésre kerülnek az internetes dolgok.

Szólj hozzá!

Címkék: haldokló hardy saját ubuntu


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr391445508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása