Friss topikok

2009.11.24. 22:09 robiwolf

Zátonymasina

Ez a gépem. Korlátolt darab, nem megy rajta akármi, főleg nem akárhogy. Sikeres VirtualBox indítás után feltettem egy minimal CD-t. Elkezdtem egy terminal based linux építgetését. Belefutottam néhány problémába, ahogy ez szokott lenni. Nem volt hangkezelő, nagykinlódva megoldottam Sevoir, a Light Project értelmi szerzőjével. Hangot nem adott, de elindult a lejátszó, szóval működött, de rosszul, mert kegyetlen rendszerigénye lett. Lesz egy új virtuális telepítés, annak a merevlemezét külön mentem, hogy gyorsabban lehessen legközelebb előlről kezdeni. Lesz pár nekifutás, belebukok egy-két helyen, de próbálkozom. Sokak számára a terminál környezete nem túl barátságos. Persze vannak, akik ezt szeretik igazán. Én most kezdem megkedvelni. Elkezdtem bash script-ekkel is foglalkozni, tegnap meg is írtam az elsőt. Lényegében egy programindító menü a karakteres linux számára. Hogy ne essek megint ugyan abba a hibába, elkezdtem jegyzetelni is. Ha valamit nem tudok, de meglelem, azt is felírom, mert majd kelleni fog a súgóba. Hosszú, fárasztó, még is szépnek ígérkező dolognak látszik ez. Remélem nem kényszerülök megint abbahagyásra a gép szeszélyei miatt...

Szólj hozzá!

Címkék: mini linux a gépem bash scriptet írtam


A bejegyzés trackback címe:

https://newlinuxer.blog.hu/api/trackback/id/tr311550247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása